OOTD - Rochie de seara


Am facut o pasiune pentru rochii si in aceasta vara mi-am cumparat foarte multe, doua le-am luat de la +Dresslink  si sunt super incantata de alegerile mele. Despre prima v-am vorbit aici , iar acum a sosit momentul sa va prezint pe cea de-a doua rochita luata de la ei.
Pentru ca nu am fost atenta la marimi, mi-am ales o marime putin cam mare, venea usor larguta, dar am modificat-o la croitor si acum arata grozav ( parerea mea) . Este o rochita sexy si eleganta de seara din dantela si polyester, foarte comoda si care se aseaza foarte frumos pe corp. Scoate in evidenta formele corpului si fiind neagra ascunde imperfectiunile . Partea de sus este din dantela fina si de buna calitate cu un model foarte frumos, transparenta, baza gatului este rotunda, iar manecile valuri sunt din polyester . Partea de jos a rochiei este din polyester, se muleaza frumos pe corp si este lunga pana la genuchi. Pretul este cu adevarat wooooow de numai 9,31$ si cu siguranta in magazinele de la noi as fi dat cel putin 100-150 lei pe ea.
Cred ca este o rochita foarte frumoasa, sexy si eleganta care merge perfect la orice eveniment, abia astept primul eveniment la care sa o port. fara lipsa de modestie dar cred ca ma avantajeaza si arat destul de bine imbracata in aceasta rochita, nu? Cativa colacei pe colo, pe dincolo mai sunt pentru ca nu uitati abia am 3 luni de cand am nascut cel de-al doilea copil :D 

Rochita sexy si eleganta







Deci ..... ce parre aveti despre rochita cumparata de la Dresslink? Credeti ca imi sta bine? Voi ati opta pentru o astfel de rochita?