OOTD - Rochie de la Dresslink



Zilele trecute am primit comanda de la Dresslink, surpriza a fost ca coletul a ajuns la posta locala si nu la cea vamala ca de obicei. Ce bine ar fi sa ajunga mereu asa dar cine stie. In colet am avut o rochie neagra, o rochie in combinatia de negru-albastru( cea prezentata azi) , un colier si un accesoriu pentru par. Treptat o sa vi le arat pe toate, dar astazi incep cu rochita care mi-a placut cel mai mult. Combinatia culorilor de negru-albastru este una foarte reusita, dantela aplicata pe partea din fata denot eleganta, iar modelul rochiei scoate in evidenta formele celei care o poarta. Nu stiu, daca este potrivita pentru o tinuta de zi, dar eu asa am ales sa o port la serbarea de sfarsit de an de la gradinita a baietelului meu. Materialul este subtire, se spala si calca foarte bine, culorile nu ies ( amesteca) la spalat si cel mai important este ca se aseaza foarte frumos pe corp. Ca si marime, am ales M, dar imi este putin larga, cred ca a fi fost mai bine daca luam S ( cand am plasat comanda nu stiam ca o sa slabesc 3 kg intr-o luna).
Pentru pretul pe care il are aceasta rochita este foarte faina, chiar ma bucur ca am cumparat-o. Stau si ma gandesc ca aceeasi rochie pe site-urile noastre costa de 5-6 ori mai mult :D mai bine imi cumpar mai multe nuante, decat sa iau de la noi. 

Rochie












Ce parere aveti? Va place rochita mea?