Review - Sampon regenerant Gerovital Tratament Expert


In urma cu ceva timp am inceput sa folosesc Samponul Regenerant Gerovital Tratament Expert de la Farmec si astazi o sa va spun si parerea mea despre acest produs. Acesta face partea din gama Tratament Expert avand beneficii asupra parului cu probleme, are un ambalaj dragut care se poate manevra usor cu o singura mana si o cantitate de 125 ml. 
Este un sampon incolor cu miros floral placut dar nu foarte puternic, ci mai degraba subtil si are o textura densa. Nu trebuie o cantitate mare pentru o samponare ( eu am parul aproape de mijloc si folosesc totusi cantitate mica) deoarece textura samponului este densa.
Dupa cum cred ca stiti am folosit de-a lungul timpului mai multe marci de sampoane speciale pentru tipul firului de par pe care il am: subtire, fragil si fara volum. Samponul regenerant Gerovital Tratament expert este destinat pentru orice tip de par asa ca l-am folosit cu incredere si bine am facut. Nu va pot spune dupa cateva saptamani de spalare ca deja a inceput sa se regenereze parul meu( acest rezultat se va vedea in cateva luni si nu-mi permit sa va mint ), dar efectele asupra parului chiar se vad: parul nu-mi mai cade atat de mult, firul de par pare mai sanatos si stralucitor, scalpul ramane perfect curat, nu usuca si volumul se mentine mai mult timp. 


Chiar imi place acest sampon si il voi folosi in continuare. Va recomand sa-l folositi pentru ca merita din toate punctele de vedere. Raportul calitate - pret este foarte bun. Ati incercat acest sampon regenerant pana acum? Sau ce alte sampoane de la Farmec ati incercat si care au fost impresiile dupa folosire?