OOTD - Cardigan Long Sleeve Cotton Coat


Saptamana aceasta am fost foarte aglomerata cu pozele pentru toate hainutele primite saptamana trecuta. Astazi am reusit sa fac si pozele pentru ultima tinuta si pana joia viitoare iau pauza ( ca joi o sa ridic alte colete cu hainute, si munca reincepe). Intr-un articol trecut v-am prezentat cardiganul pulover de la Dresslink, acum va prezint inca un cardigan de la ei, dar mai subtire perfect pentru primavara-vara. 
Cardiganul in dungi este din bumbac si este subtirel. Culorile cardiganului sunt negru si alb ( desi eu aveam impresia ca ar fi crem din pozele lor de pe site, ca mi-a sarit randul unde scria clar alb si negru la culoare). Sunt 3 marimi disponibile, eu am luat L si imi vine perfect, mai putin acum la burtica, dar cand burtica nu va mai fi va arata exact ca in pozele lor. 
Cred ca are un pret corect de 4,84$ ( acum la reducere 2,89$ ) pentru ca am vazut acelasi model pe alte site-uri straine la preturi incepand cu 25$, iar in pozele produsului ( de pe celelalte site-uri) postate de clienti arata exact ca al meu.

Cardigan 





Ce parere aveti despre cardiganul in dungi? Va place?