Accesorii de la Bornpretty


Dupa ce am asteptat aproape o luna de zile sa soseasca coletul de la Born Pretty Store , acesta ,, zacea,, la posta vamala de mult timp pentru ca nu s-au obosit sa trimita aviz ca am colet. Na, asta e Romania noastra. 
Mi-a placut foarte mult toate accesoriile si astazi va arat cum am folosit aceste accesorii intr-o coafura rapida si simpla, dar de efect cu cele doua accesorii. Iar pentru un look complet am purtat si cerceii. 

Pentru a scapa de corvoada taparii parului accesoriul burete pentru tapat este de mare ajutor. Se aplica foarte usor, dam o parte a parului in fata, punem buretele pe par ( se fixeaza foarte bine datorita scaiului care este atat pe fata cat si pe spate ) apoi lasam parul peste burete si gata. 



Pentru a da o nota eleganta coafurii am atasat clama speciala pentru par. Acest accesoriu este foarte elegant, arata superb cu floricele si pietricele, iar fixarea se face multumita dintilor care se prind in par.



Cerecelusii sunt absolut minunati, combinatie intre argintiu si auriu confera acestora o eleganta si o feminitate deosebita. 



Acestea fiind spuse, sper sa va placa ce am realizat si daca doriti sa faceti comanda puteti folosi acest cod SDGT10 pentru a obtine o reducere de 10% si transport gratuit.












V-au placut accesoriile mele? :)