Sampon uscat Batiste Cherry


Am fost norocoasa luna asta pentru ca am fost selectata in campania de testare Batiste a celor de la Buzzstore si chiar inainte de Craciun am primit coletul. Nerabdatoare am desfacut coletul si am fost tare incantata de continutul acestuia.

Pachetul de testare BuzzStore a sampoanelor uscate Batiste contine:
- 2 produse de sampon uscat, variantele Batiste Cherry si Batiste XXL,
- 6 esantioane Batiste XXL 
- 6 voucher-e de discount pentru prietenii mei,
- 1 set accesorii pentru petrecere,
- materiale informative aferente campaniei Batiste.



Problema parului meu este ca are un fir foarte subtire, se ingrasa repede si nu are volum, de aceea samponul Batiste este ideal sa-l folosesc la nevoie, intre spalari. 
Bineinteles, imediat ce am primit produsele am inceput testele.
Primul pe care l-am testat a fost Batiste sampon uscat Cherry si mi-a placut foarte mult:
- are un miros placut de cirese
- se aplica foarte usor,
- se foloseste o cantitate foarte mica, cateva pufuri,
- reimprospateaza imediat parul,
- elimina sebumul,
- da volum parului.
In mai putin de 2 minute parul arata ca si cum ar fi fost spalat, se coafeaza usor si are un parfum placut. 



Inainte



Pulverizam de la o distanta de 30 cm la radacina parului samponul uscat Batiste ( inainte agitam bine flaconul)



Dupa pulverizare, masam parul usor cu degetele. Apoi periem parul bine, pentru a elimina micile particule albe de la sampon. 



In mai putin de 2 minute obtinem un par revitalizat, fara sebum si cu volum. 

Rezultat final




Voi ati incercat pana acum samponul uscat? In curand, revin si cu parerea despre Batiste Sampon uscat XXL volume. 

‪#‎buzzbatiste‬