REVIEW: Crema reintinerire cu venin de albine purificat de la APIMOND

In urma cu aproape 2 luni, am primit spre testare 3 produse pe baza de venin de albine de la Apimond. Cu cateva zile inainte sa ajunga coletul, am aflat ca sunt insarcinata si nu pot folosi aceste produse, sunt interzise in timpul sarcinii. Dar, asta nu a fost o problema pentru a afla cat sunt de bune aceste produse, de aceea doua dintre produse le-am oferit spre testare. Crema reintinerire cu venin de albine purificat i-am dat-o sotului si mamei mele i-am dat Serul tratament cu venin de albine purificat, sa vad cum actioneaza atat la femei cat si la barbati( femeia mai in varsta, barbatul mai tanar).


Veninul de albine are o multime de beneficii asupra pielii si este pentru prima data cand am ocazia sa incerc produse care contin venin de albine. Din pacate, asa cum v-am zis, nu eu direct, dar aflu exact actiunea acestor produse si apoi pot sa-mi achizitionez cu incredere, nu? 
Stiati ca veninul de albine are actiune de regenerare a pielii, accelereaza circulatia sangelui si creste productia de colagen si elastina, care sunt esentiale pentru un aspect tanar, relaxeaza muschii faciali, reduce imbatranirea pielii, ajuta la reducerea liniilor fine si a ridurilor? Mai mult, veninul de albine amelioreaza vizibil cicatricile tesuturilor, pielea isi recapata culoarea si creste permeabilitatea vaselor capilare.

Sotul meu a fost foarte suspicios la vederea cremei, foarte rar foloseste crema de fata bio, prefera din comert, stiti voi: cremele alea frumos parfumate, dar fara efecte de cele mai multe ori. Inca este tanar, ridurile nu sunt foarte pronuntate, dar pentru a preveni acest lucru, cred ca este necesar folosirea unei astfel de creme bio . Desi, nu aveam mari sperante ca o va folosi zilnic, am ramas surpinsa ca a folosit-o si inca o foloseste. 

Ce spun ei:  Formula unica cu venin de albine purificat si Acid Hyaluronic cu greutate moleculara mica, este alternativa naturala de a reduce liniile fine si ridurile. Imbunatateste circulatia sangelui , creste productia de colagen si elastina, relaxeaza muschii faciali, previne si reduce imbatranirea pielii.

Utilizare: dimineata/seara dupa demachiere.


Ce spune sotul meu:
 
Este o crema cu textura usoara, aproape lichida, dar intra foarte repede in piele si nu lasa senzatia de gras pe fata (cred ca asta la convins si pe sotul meu sa o foloseasca, pana sa ii vada efectele ).

Are un miros  puternic, dar natural si nu este deranjant ( sotul meu este tare incantat de miros). Dupa aplicare se va simti o senzatie de incalzire si roseata a pielii, dar va trece in cateva minute.

Cantitatea de crema folosita la o utilizare este cea rezultata din 2-3 pompari si sotul a ales sa o aplice seara pentru o actiune mai eficienta pe timpul noptii.

Ambalajul este foarte modern, flaconul din sticla este prevazut cu pompita pentru o dozare precisa.

Dupa aproximativ doua saptamani de utilizare zilnica au inceput sa apara primele rezultate: pielea a devenit mult mai hidratata si luminoasa. Am observat ca liniile fine au disparut complet, iar ridurile de pe frunte au inceput sa se diminueze si in timp sunt sigura ca vor dispare.



 
 Ehhhh..... abia astept sa o pot folosi si eu. Oare dupa nastere o pot folosi? Stiti, cumva daca ati folosit sau ati auzit pe cineva?