Fard de pleoape Fusion Baked by Flormar - Review


Imi plac foarte mult fardurile de pleoape si ador nuantele vii si sidefate. Dar, ma intreb, oare exista vreo femeie caruia sa nu-i placa fardurile? Nu cred. Astazi, a venit momentul sa va povestesc experienta mea cu Flormar. Am mai folosit si alte produse ale acestui brand, dar noile farduri de pleoape m-au cucerit iremediabil. 
Pot sa spun ca sunt o norocoasa, multumita colaborarii cu Flormar am avut sansa de a le testa printre primele persoane.



Noul fard de pleoape terracotta Fusion Baked Eye Shadow  este un fard foarte sidefat, se poate folosi pentru un machiaj de seara sau pentru un machiaj de zi. Acest fard este intr-un ambalaj foarte modern si destul de compact ( din pacate, al meu a ajuns cu capacul spart, ,,multumita,,  curierului care l-a aruncat prin masina :( ) .
Fardul este o combinatie de 3 culori amestecate, care permite aplicarea uscata sau umeda,se aplica foarte usor pe pleaope si asigura un grad inalt de acoperire, datorita structurii sale moi si satinate. Asigura o culoare bogta si stralucitoare, in special, cand este aplicat umed. 
Alte atuuri ale fardului sunt: protejeaza nivelul de hidratare a tenului, il hraneste, il netezeste si il protejeaza impotriva factorilor externi. Cu sau fara primer acesta rezista timp indelungat si fara sa se adune in pliul pleoapei.

Am incercat si un machiaj de zi ( aplicat uscat) la ochiul stang si unul umed la ochiul drept, machiaj de seara. Sper sa va placa, machiajul este unul destul de simplu si de efect. Rimelul este tot de la Flormar, dar review -ul intr-un articol viitor.






Puncte foarte ale fardului de pleoape Fusion Baked by Flormar:

- foarte pigmentat,
- cantitate mare,
- ambalaj modern si compact,
- rezistent pe pleoape si fara primer,
- valabilitate mare,
- pretul este de 45 lei. 

Cum vi s-a parut fardul aplicat pe pleoape? Care v-a placut mai mult, cel cu primer sau fara primer? ce alte produse folositi de la Flormar?