FAN COURIER VS CARGUS

Nu stiu de ce m-au mancat degetele azi sa scriu acest articol, dar iata ca nu m-am putut abtine. De-a lungul ultimilor 5 ani am primit multe colete, majoritatea, la inceput prin FanCurier, apoi prin Cargus, TNT, GLS, DPD, etc. Dar cele mai frecvente firme de curierat sunt FanCourier si Cargus. Ce nemultumiri am sau nu despre cele doua? Sa le iau pe rand. 


URGENT CARGUS
Va vorbesc despre ultimii 5 ani, aici, s-au schimbat curierii mai des, cam vreo 3 pana acum, dar toti au fost foarte respectuosi si au avut grija de coletele mele. Avand zile cand primeam cate un coletel in fiecare zi :D

- intotdeauna indiferent de cat de mare sau mic este coletul curierul mi-l aduce in ziua care este mentionat,
- intotdeauna imi aduce coletul chiar daca trebuie sa vina 50 km numai pentru coletul meu,
- intotdeauna primesc mesaj dimineata cand va fi livrat si intre ce ore,
- intotdeauna inainte cu 15-30 minute sunt sunata de curier sa ma anunte ca va ajunge la mine,
- intotdeauna sunt intampinatade un buna ziua cu zambetul pe buze,
- intodeauna la plecare curierul imi multumeste ca am ales firma lor de curierat si imi ureaza o zi frumoasa,
- intotdeauna coletele au fost aduse intregi, fara sa fie nimic deteriorat in timpul livrarii chiar daca pe colet nu era trecut fragil,
- o firma serioasa, de nota zece si mai ales cu angajati care merita toatele laudele. 


FAN COURIER

Aici, de 5 ani este acelasi curier, la fel de aiurit tot de 5 ani.


- in majoritatea cazurilor ma suna sa ma intrebe, daca nu cumva am drum in oras sa iau coletul,
- daca nu am drum in oras, ma intreaba daca e cumva urgent sa mi-l aduca a doua sau a treia zi,
- coletele daca nu sunt scrise cu fragil sunt acolo inghesuite in masina si daca ajung intregi bine, daca nu, asta e, e vina celui care a trimis ca nu a specificat ca e fragil.
- nu stiu cat e firma de vina dar curierul sigur nu merita laudele mele. 
Cam asta am de zis despre aceasta firma de curierat, eu ma bucur foarte tare ca au aparut multe alte firme si in ultimul an rar mai primesc cu Fan Curier colete.Nu stiu daca asta se intampla numai pe zona mea sau asa sunt curierii peste tot in tara. 

Voi ce parere aveti despre cele doua firme de curierat? 

RECOMAND URGENT CARGUS