Aloe Vera Pur de la Aubrey Organics

In urma cu ceva timp am primit de la Aubrey Organics o sticluta cu Aloe Vera Pur compus din 99% ingrediente organice si eram tare curioasa, daca o sa am si rezultate. Aloe Vera am mai folosit de-a lungul anilor, dar numai direct de la planta. Am planta aloe vera si cand am nevoie rup o frunza( ca sa-i spun asa) ,o desfac in doua si pun pe rana sau o storc bine pentru a o amesteca in vreo crema ðŸ™‚ Dar, de data aceasta o sa va povestesc experienta mea cu Aloe Vera Pur de la Aubrey Organics.

Folosisem si alte produse primite prin intermediul Gloves in a bottle  si am fost foarte multumita de ele. Am deschis coletul si am gasit sticluta de 118 ml , deci nu era chiar asa micuta cum credeam. Ambalajul este destul de atractiv, iar dozarea se face printr-un orificiu care iese din capac cand se apasa pe o parte a capacului. Surpriza care m-a incantat peste masura a fost ca sticla era sigilata avand o folie de protectie pe gura sticlei astfel indepartand riscul de a curge in timpul transportului, dar si de a ne asigura ca, continutul este intact si original.
Textura acestei lotiuni este lichida, putin mai densa decat apa, incolora si fara miros. Mi-a placut, de obicei nu prea ma impac cu produsele parfumate sau cu mirosuri mai intepatoare.
Ce ma poate multumi mai mult decat faptul ca Aloe Vera Pur este un produs natural, bio cu 99% ingrediente organice, avand in compozitie numai suc natural de aloe, extract de grapefruit, extract organic din guma de guar si tocoferol ( vitamina E). Dupa cum ne dam seama din ingrediente aceasta nu contine aditivi adaugati care ar putea irita pielea in loc sa o vindece. Aceasta are o putere mare de hidratare si calmare.
Eu am inceput sa folosesc aceasta lotiune atat adaugata in crema de zi pentru fata cat si in lotiunea de corp. In fiecare seara mi-am dat cu lotiune pe portiunele de ten afectate de acnee, iar dupa ce aceasta se absorbea complet foloseam si crema in care adaugam cateva picaturi de lotiune. tenul meu a ajuns sa fie foarte bine hidratat, urmele de la acnee au inceput usor usor sa se estompeze si nu am mai avut probleme cu acneea.
Este recomandat ca aceasta lotiune sa fie folosita si dupa expunerea la Soare dupa plaja pentru a calma si racori pielea. Este foarte buna impotriva intepaturilor de insecte, urme lasate de acnee si rani/zgarieturi minore.
Eu sunt incantata de aceasta sticluta cu Aloe Vera Pur de la Aubrey Organics si va recomand achizitionarea ei.