Nivea Care cu efect WOW - Review

De-a lungul anilor am folosit mai multe creme pentru fata si corp, unele mi-au placut, altele nu, dar cremele de la Nivea sunt printre preferatele mele. 
Eram foarte mica cand mama mea folosea crema Nivea. Tin minte ca avea un parfum delicat care persista timp indelungat, crema fiind intr-o cutiuta metalica de culoare albastra. 
Primul contact cu crema mamei a fost inr-una din zilele cand era foarte ocupata cu treburi prin curte. M-am chinuit, cred ca mai bine de o ora, sa deschid cutiuta si mai apoi am executat ,, pasii,, vazuti la mama( cu unele exagerari) , m-am dat cu crema pana s-a golit cutiuta.  Bunica m-a gasit prima si prima reactie a ei a fost ,, Doamne, mamaie, ce ai facut? Ai consumat toata cutia de Nivia ( asa ii zicea mamaia de la tara ) si m-a dus la mama. Cand m-a vazut mama, tin minte, avea o fata de parca vazuse o fantoma :)))) ....... cred, ca si semanam cu una, de la atata crema :))). 
Astazi, o sa va vorbesc despre noua crema Nivea Care cu efect Wow care m-a cucerit de la prima aplicare.
Crema Nivea Care Wow este potrivita oricarui tip de ten ( eu am ten gras) si sunt tare multumita de efectele ei. Efectul Wow al noii creme Nivea Care se bazeaza pe o tehnologie moderna, care contine cristale hidratante. Multumita texturii usoare, acestea se topesc si sunt rapid absorbite dupa aplicare, oferind o ingrijire de lunga durata si fara sa lase senzatia de gras pe piele. Intotdeauna, am urat cremele care dupa aplicare ma faceau sa simt ca m-am dat cu ulei pe fata si trebuia sa stau minute in sir sa fie absorbite in piele. Aceste lucruri au disparut cu crema Nivea Care cu efect Wow: crema este rapid absorbita si nu lasa senzatia pielii unsuroase.