Surpriza de la Farmec: Gerovital H3 Derma + Sun


Astazi, am avut parte de o surpriza foarte placuta. Am primit cadou de la Farmec o parte din noua gama de produse Gerovital H3 Derma + Sun.
Am desfacut coletul plina de emotii si am ramas uimita de cate produse am primit, si, acestea nu sunt mostre ci sunt full size. 
Dar sa le luam pe fiecare in parte:

1. Fluid protectie solara SPF 20, este o lotiune care ofera o protectie medie  împotriva efectelor nocive ale radiațiilor ultraviolete: arsuri, deshidratare avansată, pete pigmentare, îmbătrânire prematură a pielii. Se aplica prin pulverizare ( o aplicare usoara, multumita sistemului cu care este dotat: pompita )pe tot corpul cu 15-30 minute inainte de expunerea la Soare.
Produs hipoalergenic. Fara parabeni, coloranti, conservanti, oxibenzona . Previne aparitia petelor si a ridurilor.

https://www.farmec.ro/produse/produse-noi/fluid-protectie-solara-spf-20-521.html
 
2.  Lapte protectie solara SPF 30, laptele este un excelent mijloc de protectie a pielii impotriva efectelor nocive ale radiatiilor ultraviolete: deshidratare excesiva, pete pigmentare, imbatranire prematura si de asemenea, poate fi utilizat pentru preventia intolerantelor solare, a fotodermatozelor. 
Laptele are o consistenta usoara si placuta, non-grasa, rezistenta la apa.
Imi place sistemul de aplicare, desi, nu are pompita capacelul se apasa pe o parte dand la iveala un orificiu mic prin care iese laptele. Capacelul opune o mica rezistenta la apasare, astfel se impiedica pierderea continutului cand apasam din greseala. Am mai vazut astfel de sisteme dar la cea mai mica apasare se activa orificiul si se pierdea continutul.


3. Lotiune calmanta dupa plaja, aceasta se aplica dupa plaja, pentru calmarea si regenerarea pielii inrosite, supraexpuse la Soare. Se pulverizeaza pe suprafata pielii iritate si se maseaza usor pana este absorbita in totalitate.


4. Gel reparator dupa plaja, se poate aplica pe fata si corp, este special conceput pentru a reface functia de bariera a pielii deshidratate ca a urmare a agresiunii radiatiilor UV. Se aplica pe pielea curata si uscata, dupa expunerea la Soare masand-o delicata pana se absoare in piele.


Si o sticla de apa intr-un ambalaj deosebit, deja a inceput lupta pentru ea, intre mine si baietel, dar, stiti, baietelul castiga detasat, nu?