Review - Gloves in a Bottle

 In urma cu ceva timp am primit spre testare o sticluta cu un produs revolutionar, special pentru piele - lotiunea protectoare Gloves In A Bottle.
Din pacate, am avut probleme de sanatate si n-am avut nici timp si nici chef pentru a testa lotiunea. Dar, de 2 saptamani o folosesc zilnic, atat seara cat si dimineta iar mainile, picioarele si coatele mele arata extraordinar de bine. La inceput eram sceptica in privinta lotiunii, parca, prea multe calitati avea pentru o simpla lotiune. 


De la prima utilizare mi-am dat seama ca aceasta lotiune chiar este diferita de altele, consistenta ei este usor fluida si se absoarbe imediat in piele, ba, mai mult intr-un minut este absorbita total si puteam sa imi folosesc mainile fara sa las urme de ,,grasime,, pe orice atingeam.

Prima bila alba ( cum se zice) l-a primit de la prima utilizare, dar, pentru a ma convinge am folosit-o zilnic iar rezultatele au inceput sa se vada dupa 5 zile cand pielea mainilor a inceput sa nu mai fie scorojita ci catifelata. Dar, eu sunt un fel de Toma Necredinciosul si am zis sa trec la o testare mai ,, adevarata,, pielea cotului si o batatura pe picior .... in aceste locuri pielea este foarte uscata si oricate creme si lotiuni am folosit nu am scapat de ea. Si, dupa 5-6 zile de cand am inceput sa ma dau cu lotiunea protectoare Gloves In A Bottle a inceput treptat, treptat sa dispara. Iar acum dupa 2 saptamani a disparut complet. Si, uite asa a primit si a doua bila alba lotiune protectoare  Gloves In A Bottle. 


A treia bila alba a primit-o in momentul in care mi-am dat seama ca lotiunea protectoare  nu se duce la prima spalare, ea ramane ( o simti ca o manusa fina)  si isi continua actiunea asupra pielii. 

Iau intotdeauna lucrurile de la coada la cap, ca si acum, trebuia sa fi inceput cu ambalajul produsului dar eu am trecut direct la lotiune ( e mai importanta actiunea acesteia decat ambalajul in care este pusa lotiunea, de aceea am inceput asa) . Sticluta care contine lotiunea protectoare este una foarte  practica si cu un ambalaj atractiv ( mi-ar atrage, sigur, atentia pe un raft ). Sistemul de deschidere este foarte bun, se apasa pe capacel pentru a putea obtine lotiunea din sticluta printr-un mic orificiu, astfel, nu riscam sa o varsam din greseala.  Din pacate , am si o bila gri ( nu, nu e neagra) pentru lipsa unui sistem de pompare a lotiunii din sticluta. Nu e foarte greu dar trebuie sa apasam pe sticla ca lotiunea sa curga, mi-at fi placut un alt sistem de pompare. 


Cam astea sunt impresiile mele dupa testarea lotiunii protectoare  Gloves In A Bottle careia ii dau nota -10. Daca doriti sa aflati mai multe informatii sau sa o cumparati accesati http://glovesinabottle.ro/