O primavara minunata cu Gerovital Happines

M-am bucurat tare mult ca am putut sa testez si eu un produs din noua gama Gerovital Happines si anume CC Cream cu extract de caise, oferit de Farmec.
Ce spun ei despre CC Cream:
,,Gerovital crema ,,Color Control ,,( CC) este noua generatie de creme BB ce confera tenului un aspect perfect natural, intr-o singura formula, prin combinarea ingredientelor active eficiente cu pigmenti naturali. Crema CC ofera beneficii multiple: estompeaza imperfectiunile si urmele de oboseala, netezeste textura tenului, protejeaza impotriva agresiunii factorilor externi. Extractul de caise, sursa naturala de vitamine, minerale ( fier si potasiu) si polizaharidecontribuie alaturi de Aquaxyl la mentinerea pielii la nivel optim de hidratare si tonifiere.
Se aplica in strat uniform pe fata, gat si decolteu. Pentru o putere mai mare de acoperire se mai da si al doilea strat.,,



Ce spun eu despre CC Cream:
In primul rand, vreau sa va spun ca acest CC Cream m-a fermecat de la prima utilizare, dar pentru a putea da o parere sincera am testat peste 2 saptamani zi de zi acest produs.
iar acum va pot spune urmatoarele:
- estompeaza imperfectiunile chiar de la primul strat ( rareori, am dat si al doilea strat) iar tenul arata atat de natural. 
- chiar daca este pentru ten uscat, gama cu extract de caise se potriveste si unui ten mixt ( eu am ten mixt) .
- rezista fara probleme peste 7 ore,
- este fluid si se absoarbe foarte bine in piele lasand tenul proaspat, catifelat si parfumat.
- are un miros placut de caise care persista foarte mult timp.
- imi place foarte mult si ambalajul, are un design atragator .
Intr-un cuvant: FERICIRE , chiar ofera fericire aceasta gama de la Gerovital Happines. tenul este proaspat, catifelat si nu este incarcat ( asa cum se intampla in cazul fondului de ten). Am renuntat complet la a mai folosi fond de ten dupa ce am descoperit CC Cream-ul de la Gerovital Happines.

Prima poza este inainte si dupa primul strat de CC Cream Gerovital Happines cu extract de caise, nuanta Mediu.

 Al doilea strat de CC Cream si putina pudra. Chiar si cu al doilea strat, tenul nu este incarcat si arata natural.



Recomand cu mare drag produsele din noua gama Gerovital Happines cu extract de fructe. Mai multe detalii gasiti aici. in curand voi incerca si restul produselor din gama cu extract de caise.
Spor la cumparaturi si nu uitati sa fiti cat mai naturale.