Locurile de joaca dau viata

Gandindu-ma la copilaria mea ma cuprinde tristetea. Nu ma intelegeti gresit. Am fost un copil fericit si m-am jucat impreuna cu vecinii mei jocuri care acum au fost uitate si inlocuite de jocurile pe calculator. Nu aveam locuri de joaca sau parcuri, ulitele satului erau pentru noi cele mai frumoase locuri de joaca. Jocurile erau nenumarate: sotronul, nimereste cutia, ratele si vanatorii, ehhh, multe si frumoase.


Mi-as fi dorit sa fi existat si la noi locuri pentru joaca unde sa ne petrecem timpul.... dar, n-au existat. Pentru fiul meu mi-as dori ca aceasta situatie sa se schimbe, sa avem macar un parculet dotat cu echipamente tematice unde copii sa se distreze in voie , sa-si puna imaginatia la contributie dar mai ales sa fie in siguranta. Sa vad bucuria si fericirea pe chipul lui cand reuseste sa se catare pe un tobogan si sa-si dea drumul singurel, sa vad cum stie sa se bucure impreuna cu alti copii de copilarie.
Daca as fi in locul primarului mi-ar fi mai mare dragul sa fac pentru copii un astfel de loc de joaca. ArtDecor pune la dispozitie numeroase echipamente de joaca pentru copii incepand cu leagane, balansoare, casute pentru joaca, figurine pe arc, echipamente pentru jocuri de interior, complexe de joaca ideale pentru parcuri, trambuline, tobogane, etc. Acestea sunt menite sa atraga copii, sa se joace in siguranta si sa invete cate ceva punandu-le imaginatia la munca. Joaca in aceste locuri este in acelasi timp distractiva si educativa. Faptul ca autoritatile au investit bani in plantarea unor flori sau garduri vii nu a infrumusetat satul, din contra, banii au fost risipiti degeaba. Iar copii au ramas cu locurile de joaca de acum 30 ani: strazile .


Sper ca in viitor sa se realizeze si la noi macar un mini parculet dotat cu cateva leagane si tobogane.

 M-a bucur sa vad ca in alte orase de la noi, din Romania, aceste lucruri au fost posibile iar orasele respective sunt mult mai frumoase.
Un oras nu este infrumusetat numai de florile care sunt plantate in spatiile publice sau in jardinierele agatate pe alocuri pe strazile orasului. Frumusetea orasului consta si in locurile amenajate pentru copii orasului, unde bucuria si rasetele copiilor se aud din departare.