Produse naturiste de la Vegis.ro

Astazi a venit vremea sa va vorbesc despre produsele naturiste de la Vegis.ro pe care mi le-am achizitionat acum ceva timp cu un voucher castigat la BlogAwards. Pentru ca aveam probleme ( cititi bine, aveam, acum nu mai am) cu caderea excesiva a parului m-am orientat catre produse naturiste care sa ma ajute in aceasta problema.  Dupa o luna de folosire am scapat de aceasta problema foarte suparatoare si efectele sunt deja mai mult decat vizibile, mai jos o sa va detaliez sa vedeti si voi prin fapte nu doar prin vorbe :). Dar voi continua sa fac tratamentul timp de 6 luni pentru rezultate si mai bune si pentru intretinere.


Mai intai o sa va arat cum se prezenta podoaba mea capilara inainte de a incepe tratamentul cu produsele naturale de la Vegis.ro 

 
 
 Dupa 2 saptamani de tratament au inceput sa apara primele semne vizibile: parul a incetat sa mai cada, a devent mai rezistent, catifelat si a inceput sa se regenereze ( la tample acolo era cel mai vizibil, a aparut pufulet de par) .



 Inainte de a ma spala pe cap imi masam tot capul cu crema de la Vivanatura ( Crema de par cu extracte naturale si petrol) si apoi o lasam sa actioneze timp de 45 minute. Are un miros putin intepator dar dupa ce te speli nu se mai simte deloc, lasa parul catifelat si foarte usor de pieptanat.


Dupa cele 45 de minute imi samponez parul bine cu Sapunul moale cu extracte vegetale de la Hofigal, acesta este de culoare maronie si are o consistenta foarte subtire ( lichida) . Inainte de folosire se agita bine si apoi se pune foarte putin, altfel nu va  mai descurcati de spuma :) . Clatiti bine si lasati parul sa se usuce natural. 



Dupa ce parul s-a uscat masor 3 capace de ChelStop de la Hofigal  apoi imi masez scalpul cu aceasta solutie. Infasor paul cu un prosop si lasa 30 minute sa actioneze apoi se usuca parul si nu se mai spala timp de 48 ore.



Iar dupa o luna de tratament podoaba mea capilara da semne cu adevarat de revenire :) Caderea s-a oprit iar parul a inceput sa se regenereze foarte bine si cresterea parca este mai rapida :) .



Cu asa rezultate vizibile dupa numai 1 luna cred ca intelegeti ca produsele naturale de la Vegis. ro sunt foarte bune si acestia garanteaza pentru eficienta acestora. 

Aboneaza-te la Newsletterul Vegis pentru a fi la curent cu super ofertele de Black Friday!


P.S : scuzati aspectul ambalajelor de la produse :) dar fiind folosite este normal sa nu mai arate chiar frumos.