Pantofi dama 1+1 Gratis de la Lady Shoes

Toamna si-a intrat in drepturi, zilele caduroase au plecat si a sosit momentul sa ne facem lista de cumparaturi pentru zilele mai reci. Si uite asa am ajuns eu sa-mi doresc incaltaminte la moda si ieftina :) , cine nu si-ar dori? 

Astazi o sa va vorbesc despre Lady Shoes un magazin online cu incaltaminte pentru doamne si domnisoare,preturi atractive si mai ales o oferta de nerefuzat 1+1 Gratis la toate produsele. Voua va plac reducerile? Dar cand se iveste ocazia sa platiti un produs si sa primit 2? Eu cred ca intr-adevar au cele mai bune oferte cei de la Lady Shoes, pana acum nu am vazut la alte magazine online asa oferta :) si vorba aceea cunosc destul de multe.

Nu au foarte multe modele pe stoc, dar cred ca in curand o sa aiba sute de modele, si cu toate astea am gasit cateva modele pe gustul meu.De calitate o sa va vorbesc dupa ce o sa-mi ajunga comanda, intr-un nou articol pe blog, dar le acord un vot de incredere dinainte ;)

Deja mi-am ales cateva modele de pantofi foarte draguti si care m-ar avantaja, si pentru ca a fost ziua mamei am sa-i ofer cadou o pereche de pantofi dama care mie mi-au placut foarte mult. Si pentru ca nu mai este sa poarte pantofi cu toc i-am ales o pereche cu platforma :) , eleganti si frumosi.
Mai jos o sa va arat ce mi-a placut cel ami mult, dar acum fiecare cu gustul sau, ideea e ca aveti de unde alege si preturi foarte bune. 






Spor la cumparaturi si nu uitati: Lady Shoes este magazinul cu cele mai bune oferte.

 P.S: daca vreti sa beneficiati de un voucher de 50 lei pentru a va comanda perechea preferata nu aveti decat sa participati la concursul de aici . Bafta tuturor !!!