Orz Verde Pulbere Organica/BIO Naturya

http://vegis.ro/

Offff....vă scriu aceste mici randuri, deși mă simt un pic rău, îmi curge nasul, tușesc și am frisoane , fiind acompaniată de o ceașcă de ceai :)..... răceală de vară.
Toată viața, încă din copilarie nu am avut probleme de sănătate foarte grave, numai răceli și bolile copilariei. Dar răcelile mele parcă nu sunt ca la oricare alt om, cât e toamnă, iarnă sau primăvară, aceste fiind sezoanele în care majoritatea sunt predispuși la boală, eu nu am nimic, dar când vine vara atunci gata m-a termina răceala :(. Am mai auzit și alte persoane ca având aceeași problemă, dar parcă la mine e prea exagerat, nu răcesc niciodată în alt anotimp, numai vara, cand toți stau lejer îmbrăcați și stau pe la terase savurând înghețată, eu stau și beau ceaiuri fierbinți.
O prietenă virtuală, mi-a spus ca avea aceeași problemă ca și mine, și ca ea a încercat cu produse naturiste să combată acest mic inconvenient al sănătății ei.Am tot mers și eu pe diferite tratamente naturiste dar fără rezultate, am luat diverse medicamente pentru creșterea imunității, etc, etc, dar tot degeaba.Așa că i-am cerut sfatul și mi-a recomandat să-mi cumpar Orz Verde Pulbere Organica/Bio Naturya de pe site-ul Vegis.ro ea il folosea de vreo câteva luni, iar acum că a venit vara încă nu a răcit :) deci rezultatele deja incep să apară.
Și cum nu sunt o persoana care să ia ceva fără să se documenteze, am primit toate informațiile necesare pe site.


Primul lucru care m-a bucurat a fost ca pulberea de Orz Verde poate fi consumată atât în sucuri,ceaiuri cât ți într-un smoothie .Eu prefer să consum această miraculoasă pulbere într-o combinație de iaurt cu fructe și miere.

Cum vă spuneam, această pulbere este foarte bună, obținută din orzul verde care are urmatoarele beneficii :
- are rol in creșterea imunității
- combate oboseala fizică și psihică
- adjuvant în curele de slăbire
- este bun pentru diabetici
- are efect antiinflamator
- reglează tensiunea arterială
- încetinește procesul de degradare celulară
Orzul verde este cea mai bogată sursa de hrană verde, aducând un aport prețios de vitamine, minerale și enzime, reglează metabolismul și are un puternic efect antioxidant.

Acesta se cultivă în ținuturi însorite cu un sol fertil și organic, astfel încât vlăstarii tineri abundă în nutrienți în momentul recoltării.
 Pudra de orz verde se usucă imediat dupa recoltare astfel încât se reține toate caracteristicile nutritive ale orzului verde.

Orzul verde este utilizat în tratamentul a mai mult de 40 de afecțiuni:
   - Boli ale aparatului digestiv: stomatita, anorexie, gastrită, ulcer, pancreatita (adjuvant), colita. Cazurile de gastrită şi ulcer raspund favorabil foarte rapid la administrarea de suc sau de pulbere diluata în apa.
- Boli hepatice: hepatita virală, adjuvant în ciroză, colecistita. În cazul bolilor hepatice tratamentul este bine sa fie urmat pe o perioadă mai lungă de timp (de ordinul lunilor de zile), fiind necesară respectarea strictă a dietei şi folosirea plantelor cu efecte de tonifiere şi decongestionare hepatică.
- Afecțiuni cardio-vasculare: cardiopatie ischemica, ateroscleroza cerebrală, infarct miocardic, hiper şi hipotensiune arterială, hemoroizi, ulcere varicoase, tromboflebite.
- Afecțiuni ale sistemului nervos: retard psiho-motor, neurastenie, insomnie, schizofrenie, epilepsie, nevralgie de trigemen, nevralgie faciala.
- Afecțiuni metabolice: diabet, obezitate, anemie, carente de minerale si vitamine.
- Afecțiuni ale aparatului respirator: bronșită, astm bronșic, TBC pulmonar, gripă, viroză pulmonară, rinită alergică.
- Afecțiuni maligne: cancer cu diferite localizări; în aceste cazuri sucul de orz verde este doar un adjuvant prețios care va completa tratamentul dietoterapeutic şi fitoterapeutic adecvat.
- Dereglari hormonale: hiper si hipotiroidie; pentru aceste tulburări se va asocia cu dietoterapie şi folosirea suplimentară a unor plante medicinale.
- Afecțiuni ale oaselor: artrita , reumatism articular acut, lombo-sciatica.
- Afecțiuni ale pielii: acnee, pistrui, dermatită, eczeme; în cazul bolilor de piele se poate aplica sucul proaspat și extern, prin tamponarea zonelor afectate. Aceasta va grabi considerabil vindecarea, datorită proprietăților antiseptice și cicatrizante ale acestuia.
- Boli ale aparatului reproducător: sterilitate, impotența.
- Afecţiuni oculare
Vă invit să citiți mai multe despre Orzul Verde și despre pudra obținuta din orz verde pe http://blog.vegis.ro/orz-verde/ .
 
Deși este trecută în categoria ,, Slăbire și modelare,, este foarte bună și pentru răceala, asta fiind demonstrată de prietena mea virtuală care acum nu mai are această problemă cu răceala, și asta datorită beneficiilor aduse de orzul verde. Poate a mai și slăbit un pic , adevărul acesta este ( ea fiind mai plinuță înainte ) dar pentru mine a  contat rezultatul împotriva răcelii de vară.
Așadar, m-am hotărât să-mi fac și eu comandă de acest produs, mai ales că este la un preț foarte bun de numai  43.94 ron acum la reducere avînd greutatea de 200 gr , mă voi bucura și de transport gratuit pentru că voi face mai multe pachete comanda și cu siguranță voi depași suma de 150 ron ( acesta fiind condiția ca să beneficiezi de transport gratuit),și îmi va fi livrată comanda acasă în 48 ore.
Puteți face comenzi telefonice sunînd de Luni până Vineri între orele : 08.00 - 16.00 la numerele de telefon:
- 0752.441.442
- 0268.311.018
P.S: Este foarte important să aveți grijă de sănătatea dumneavoastră, iar soluția vine din produsele de la NATURYA .