Magazinul meu online de suflet

De curand, am aflat de la o prietena, despre un nou magazin online strain cu haine pentru femei la preturi foarte mici si cu niste hainute minunate. Am rasfoit ore in sir tot site-ul si m-am hotarat sa-mi cumpar si eu 2 rochite foarte frumoase, pe care o sa vi le prezint si voua imediat.
Prima care mi-a atras atentia, Black-V-Neck-Sleeveless-Slim-Bodycon-Dress a fost o rochita in combinatie negru cu alb, forma conica, scurta, eleganta intr-un cuvant.

http://www.sheinside.com/Black-V-Neck-Sleeveless-Slim-Bodycon-Dress-p-171846-cat-1727.html


 Aceasta rochita mi-o cumpar pentru o zi importanta din viata mea, o sa particip la cununia fratelui meu si vreau sa arat nemaipomenit, credeti ca merge rochita?
La o asa minunatie de rochie cred ca s-ar potrivi si o pereche de sandalute elegante si simple, dar de efect cu acele mici perlute atasate.

http://www.sheinside.com/Black-Rhinestone-High-Heel-Shoes-p-170462-cat-1771.html

Sa nu fiu foarte impopotonata mi-am ales acest Set de bijuterii , simplu, elegant si foarte ieftin :)

http://www.sheinside.com/Silver-Diamond-Flowers-Necklace-With-Earrings-p-159448-cat-1756.html

Iar ca totul sa fie foarte placut si sa atrag atentia mi-am ales si o gentuta foarte frumoasa. Se potriveste perfect cu rochita mea . Offff... cu siguranta va vor placea si voua.



Va place ce mi-am ales? Abia astept sa vina comanda, sa le probez si sa vad cum voi arata imbracata si accesorizata astfel.Va astept cu pareri :)

                   
                  
    We have a new activity now.
   

    It is Summer Big Sale.
   

    Up to 70% off for dresses,t-shirts,blouses,pants, skirts ,tank tops and camis.
   

    Seize the chance to get your faves before they've gone forever.