Caruciorul meu salvator de la Bebikut


Cum intotdeauna mi-am dorit sa am un copil, un pui mic de om care sa fie sufletel crescut de mine, la varsta de 27 ani acest vis mi s-a implinit.Am adus pe lume un baietel, un moment unic si foarte frumos in viata mea dar in acelasi timp si foarte dureros, de ce zic asta? pentru ca a trebuit sa fac operatie de cezariana care a fost foarte complicata, atat in timpul operatie cat si dupa operatie.Dar minunea din bratele mele m-a ajutat sa trec peste aceste dureri.Nu am tinu cont de vorbele batranelor care imi ziceau sa nu cumpar nimic pentru copil inainte de nasterea acestuia.Si, bineinteles, am cumparat tot ce am crezut eu ca este si va fi necesar pentru puiul meu: de la scutece pana la patutul in care avea sa doarma. Am sarit din schema caruciorul copilului, din lipsa banilor dar si crezand ca nu-mi va fi chiar imediat necesar. Gresit. Asta aveam sa-mi dau seama dupa ce am ajuns cu copilul acasa :) . Baietelul nu prea dormea bine, mai mult plangea si nu ne odihneam cum trebuie niciunul dintre noi, el prefera sa doarma exact ca in fotografie, dar eu nu-l puteam tine prea mult,mai ales ca eram si operata, iar atunci incepea chinul :( planset, planset si iar planset .Si in fotografie se poate observa fata mea obosita dupa cateva zile bune de nesomn :( .
Venind o prietena la mine in vizita mi-a sugerat sa-l pun in carucior si sa-l plimb, asa va dormi cu siguranta , asta da problema: de unde carucior? ca eu nu ii luasem. Atunci ne-a venit ideea sa cautam pe internet, asa am descoperit site-ul BEBIKUT.RO si am inceput repede sa frunzarim in cautarea caruciorului perfect pentru baietelul meu.
Am studiat noi foarte bine majoritatea modelelor, avantajelor, dezavantajelor si preturile tuturor CARUCIOARELOR SPORT PENTRU COPII si intr-un final l-am ales http://bebikut.ro/pierre-cardin---carucior-cu-maner-reversibil-patricia/4233.htm , un model minunat si foarte folositor.



L-am ales pentru ca este un model modern si foarte practic, m-am gandit ca imi va fi de folos pentru mai mult timp, pana bebelusul va creste la 2 anisori,am avut insa unele retineri pentru ca este recomandat de la 6 luni, iar eu aveam nevoie imediat de el iar bebelusul avea cam 1 luna de zile, dar totusi l-am cumparat.Mi-a placut ca are copertina de soare care se poate inchide peste carucior astfel incat bebelusul sa fie protejat pe timpul sezonului rece, pe ploaie sau cand bate vantul, de asemenea mai are si o husa pentru protectia picioarelor pentru sezonul rece, pe care o putem da jos cand nu mai este nevoie de ea sau cand bebelusul s-a facut mai mare si nu mai poate fi pusa.
Un alt avantaj al acestui carucior este faptul ca spatarul se inclina in 3 trepte, cea mai joasa fiind apropiata de orizontala, asta m-a si detrminat sa il cumpar chiar daca bebelusul nu avea decat o luna de zile, si faptul ca are manerul regalbil pe inaltime si reversibil ( astfel incat copilul poate fi orientat fie cu fata catre parinte, fie cu fata catre directia de mers).
Printre atuu-rile lui este si faptul ca are  bara de protectie frontala si centuri de siguranta cu prindere in 5 puncte, cadrul caruciorului fiind confectionat din aluminiu este usor si rezistent.
Ehhhh si cum noi femeile suntem un pic cam exagerate din fire , luam foarte multe lucruri cu noi cand iesim la plimbare, aici m-a ajutat cosul care este de dimensiuni mari si permite transportul diverselor accesorii necesare :) .
Si ca sa nu intampin probleme rotile din spate sunt prevazute cu sistem de franare iar cele din fata sunt pivotante cu un diametru de 18 cm.
Este pliabil ceea ce usureaza transportul si nu este nici foarte greu, nu are decat 12 kg, il putem urca fara probleme chiar si pe scari la bloc.
Culorile disponibile sunt: albastru, rosu , verde, purpuriu, maro, gri. Pentru ca eu am baietel am ales albastru, desi cel rosu ma atragea mai mult ;).
Offf in sfarsit scapasem de stresul alegerii unui carucior, acum asteptam sa vina comanda sa-l si punem la treaba. Spre surprinderea mea comanda a venit foarte repede in cateva zile numai, transportul a fost gratuit, nu am platit nimic pentru ca era o comanda mai mare de 200 ron , l-am primit intr-o husa draguta si cu instructiunile de folosire.Dupa ce l-am montat  imediat am iesit cu bebe la plimbare.
Asa mult i-a placut confortul si leganatul caruciorului incat a dormit toata plimbare, ajunsese sa faca nani numai in carucior, chiar si noaptea uneori caruciorul il bagam in casa. In sfarsit ma puteam odihni si eu linistita dupa atatea zile de chinuiala, dar si baietelul dormea linistit. Acest carucior a fost pentru noi o adevarata minune.Multumim BEBIKUT.RO .